30 Ekim 2014

Yeni Ev, Ufak Dokunuşlar

Yeni eve geçmişken, var olan eski eşyalara biraz renk gelmeli dedim; ortaya bu sonuçlar çıktı...

İlk olarak arkadaşımın atmayı düşündüğü ayaklı lambaya el attım. Ana gövdesini bantlarla sabitlemişti. Bu bantları çkarıp, metal tel ile gövdeyi sabitleyip; bant izlerini yok edebilmek adına lambanın ana gövdesini bir kaç kat beyaz boya ile boyadım. Kendiliğinden yapışkanlı kırmızı kaplama kağıtlarını kullanarak, biraz da akrilik boya ile desen çalışması yaparak gövdeye renk verdim. Kanımca sevimli oldu:)

                                      

Buna ek olarak, deseninden hoşnut olmadığım çöp kutusunu, kendliğinden yapışkanlı kırmızı kağıt ile kapladım. Saksıların altına konulan yoğurt kaplarını da, baharlık takımlarına eş kullanılan kavanozların reklamlı kısımlarını da...

                                        

Son olarak, kalemlik olarak kullandığım düz beyaz kupayı, bir arkadaşımın tavsiye ettiği "oje ile boyama" tekniği ile rengarenk hale getirdim. İşlem oldukça basit: Sıcak suyu bir kaba koyup, istediğiniz renk ojeyi bir kaç damla damlatıp, damlanın yüzeyde dağılmasını bekliyorsunuz. Sonra su soğumadan malzemenizi batırıp çıkartıyordunuz. Ben elde ettiğim desenlerin yanına direkt oje fırçası ile yüzeye renkli noktalar da ekledim ve kupayı kurumaya bıraktım. Kuruyan kupamız şuan rengarenk bir diş fırçalığı olarak, daha önceden yapılmış ufak bal kavanozlu vazomuzun yanında :)Ben bu fikri çok sevdim. Bu yöntemle farklı mumluk çalışmaları vs de yapılabilir.
                                   
                                          
 
Ufak dokunuşlar kaldığı yerden devam edecektir...

Sevgiler,

Æ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder