30 Ekim 2014

Kendin Yap Teyze 2 :)

Atahan yeğenime, keçelerden yaptığım ilk yatak süsü denememden sonra, yakın zamanda aramıza gelmesini 4 gözle beklediğimiz İlker yeğenim için de bir şeyler yapmayı denemek istedim.Annesi'nin tercihi kapı süsü yönünde oldu. Çizdiğim deniz konseptli taslak, annemizden onay aldıktan sonra, kesme ve dikme işlemlerine başladım :)

Taslak
İlk olarak bulutları, tekneyi diğer koymak istediğim figürleri kendim çizip, kestim ve genel şablonu hazırladım.

 

Yelkenler için ince, tekne için kalın keçe kullandım; dolgu malzemesi ile doldurdum ve etrafını diktim; yelkenleri teknenin içine sabitledim. 



Kalın keçeden harflerini kestim ve teknenin üzerine silikon yapıştırıcı ile yapıştırdım. Hayvan figürleri için ince keçe kullanıp içini doldurdum. 


Güneşi kalın keçeden kesip; bulutları ince keçeden kesip içlerini doldurdum.       
    
                                               

Son olarak, bulutların arasına farklı keçeleri kesip hazırladığım gök kuşağını da ekleyip, tüm keçeleri misina ile birbirine tutturup asılabilir hale getirdim.


                                    

Böylece İlker'ciğimizin kapı süsü hazır olmuş oldu. Şimdi sağlıkla aramıza gelmesini bekliyoruz :)

Sevgiler,

Æ



1 yorum:

  1. Kardeşime sayfanı önereceğim, böyle şeyler hazırlamayı çok seviyor. Sürekli hediye alıp paketliyor şuara, bunları gördükten sonra kendi hazırlamaya başlıcak bence:)

    YanıtlaSil