22 Ocak 2014

O

Bugün onun doğum günü.

O doğmasaydı 22 ocak günü, bugün ben olmazdım.

Özgürlüğüne düşkün, bir kova kadını olmasaydı...
Koşmasaydı gençliğinde sokaklarda,
tırmanmasaydı ağaçlara erkek çocukları gibi...
Müziğin ritmine kapılıp, yerinde oturmasaydı...
Doğru bildiğinden ödün vermeyip;
yapılan haksızlıklara sessiz kalmasaydı...
İnsanlarla muhabbet etmek;
hal hatır sormak ruhuna işlemeseydi...
Her türlü eğitimimiz için ekonomisi yettiğince,
iyi hocaların peşinden koşuşturmasaydı...
Tüm stresimi, kaprislerimi sineye çekip;
asilikle yüzüne çarptığım kapıları sevgiyle açmasaydı...
Benimle üzülüp, benimle yemeden içmeden kesilmeseydi...
Şuraya gezi varmış dediğimde, benimle birlikte heyecanlanıp;
fırsatın varken git sonra zor olur diye cesaretlendirmeseydi...



Arkadaşlarımı çocukları bilip,
Hasreti yüreğine saklayıp, sağ olsunlar, mutlu olsunlar da istedikleri yerde yaşasınlar demeseydi...
Beni bu kadar iyi tanımasaydı...
Kendi istediği gibi değil de benim içimdeki rüzgarların ne dediğine bu kadar kulak vermeseydi...
ve koşmasaydı aşkının peşinden; etrafındakilerinin dur demesine rağmen.

Muhtemelen bugün ben olmazdım.

Ne desem eksik kalır.

Yine de, varlığımın sebebi: iyi ki doğdun, iyi ki varsın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder