10 Ocak 2014

Ne yapsam?

2014 yılbaşı yaklaşırken sevdiklerime ne yapsam diye düşünüyordum. Nereden esti bilmiyorum ama akıma birden keçeden yapılmış bardak altlıkları geldi. Yanına da takı mı yapsam dedim. Lisans yıllarımdan beri o işe girmemiştim. Derken alışveriş listemi belirledim ve bir cumartesi Eminönü'nün yolunu tuttum...


Tabii ki yılbaşına iki hafta kala Eminönü'ne hem de bir cumartesi günü öğle saatlerinde gitmek büyük hataydı. Gitmişken Nimet Abla'dan yılbaşı biletimi de alırım demek ise daha bir büyük hata ;) Malum, Eminönü'nde adım atabilmek; Kahveci Mehmet Efendi'ninkiyle yarışır, Nimet Abla'nın önündeki kuyrukta bekleyebilmek büyük marifet. Hadi ben çevikliğim ve sabrım sayesinde o kalabalıklardan yara almadan hedeflerime ulaştım da çoluk çoğuyla gelenler, yaşlı insanlar nasıl atlattılar o tufanı bilemiyorum.

Yolum düze çıkınca, keçe ve boncuk alışverişlerimi yaptım. Keçeler oldukça uygun fiyata satılıyor lakin boncuklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim; fiyatları beklediğimden tuzlu çıktı. Düşündüklerimi yapabilmek ise bir sonraki hafta sonuna kaldı ve sonunda 3 film ve 1 belgesel eşliğinde tamamlandılar.

Keçelerin kesilmesi ve dikilip süslemesiyle yapılan kolye, rozet ve bardak altlıkları....


                       



Boncuk, mumsu ip ve renkli ince metallerin kullanımı ile yapılan kolye ve bileklikler...



ve son olarak şemsiye ya da madlen çikolatalarla birlikte sevdiklerim için paketlendiler...


Belki size de bir fikir olurlar diye.

Sevgilerimle,

Æ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder